ΔΕΥΑΚ: Προκλήσεις και Διαφάνεια υπό την Προεδρία του Απόστολου Χρόννη
Ο Μάκης Παπαδόπουλος εκφράζει τις ανησυχίες του σχετικά με τη λειτουργία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης Καρδίτσας (ΔΕΥΑΚ). Σύμφωνα με τις δηλώσεις του, η επιχείρηση αντιμετωπίζει σοβαρά ζητήματα όσον αφορά τη διαφάνεια και την αποδοτικότητα των υπηρεσιών της. Τα προβλήματα που ανακύπτουν για τους πολίτες είναι ενδεικτικά της ανάγκης για μια εκ βάθρων αναδιοργάνωση.
Η διοίκηση της ΔΕΥΑΚ, υπό την ηγεσία του Προέδρου Απόστολου Χρόννη, φαίνεται να επιλέγει μια προσέγγιση που δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της σύγχρονης εποχής. Η έλλειψη ανοιχτότητας και η άνιση ενημέρωση προς τους δημότες γεννούν αμφιβολίες σχετικά με την αποτελεσματικότητα των αποφάσεων που λαμβάνονται. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται απορίες αλλά και απογοήτευση στις τοπικές κοινότητες.
Απουσία Διαφάνειας και Υποστήριξης για τους Πολίτες
Η διαχείριση κρίσιμων ζητημάτων, όπως η ποιότητα του νερού και η αποχέτευση, απαιτεί διαφάνεια και ενεργό συμμετοχή των πολιτών στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων. Δυστυχώς, η ανταπόκριση της ΔΕΥΑΚ σε αυτά τα θέματα έχει υπάρξει περιορισμένη, γεγονός που εντείνει την ανησυχία για τις μακροπρόθεσμες συνέπειες της διοίκησης του κ. Χρόννη. Ο Μάκης Παπαδόπουλος προτείνει την ενίσχυση της συμμετοχής των πολιτών σε δημόσιες συνεδριάσεις και την προώθηση μηχανισμών που θα επιτρέπουν τη διαρκή ενημέρωση και εκπροσώπηση των πολιτών.
Ανάγκη για Μια Νέα Στρατηγική
Στο πλαίσιο αυτό, είναι επιτακτική ανάγκη η ΔΕΥΑΚ να αναπτύξει μια νέα στρατηγική που να βασίζεται σε διαφανείς διαδικασίες, με στόχο την επίτευξη καλύτερων υπηρεσιών για τους δημότες. Η υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών και η βελτίωση της επικοινωνίας με την κοινότητα είναι μόνο μερικές από τις προτάσεις που μπορεί να συμβάλουν στη βελτίωση της κατάστασης.
Ο Μάκης Παπαδόπουλος αναγνωρίζει ότι υπάρχουν ευθύνες για όλους τους εμπλεκομένους και καλεί τους αρμόδιους να αναλάβουν δράση. Η επίτευξη βιώσιμων λύσεων είναι εφικτή μόνο με συνεργατικά βήματα που θα ενισχύσουν τη δημοκρατική λογοδοσία και θα προάγουν την αμοιβαία εμπιστοσύνη μεταξύ της ΔΕΥΑΚ και των πολιτών.